ניצחון לנציגות החרדית: "חוק הדיינים" נפל

    אבי רבינא No Comments on ניצחון לנציגות החרדית: "חוק הדיינים" נפל

    הקואליציה כבר מותשת: אחר לילה ארוך של דיונים על חוק הדיינים, הקואליציה שוב נופלת בקרב מול האופוזיציה, בהצבעה על "חוק הדיינים" נרשם שוויון של 51 חכי"ם והחוק נפל לאחר שיו"ר הכנסת מיקי לוי הצביע בטעות נגד | ח"כ גפני: "אין להם חלק ונחלה באלוקי ישראל, אין להם סייעתא דשמיא"

    צילום: דוברות ש"ס - אשר מדינה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהצבעה בכנסת כעת על "חוק הדיינים" בתום ההצבעה החוק נפל לאחר שהיה שוויון של 51 בין הקואליציה לאופוזיציה. יו"ר הכנסת מיקי לוי הצביע בטעות נגד החוק. לאור זאת הכנסת יצאה להפסקה של 10 דק' לצורך התייעצות משפטית בעניין.

    יו"ר הכנסת מיקי לוי אמר לאחר ההתייעצות, "לאור העובדה שלא ניתן לשנות את ההצבעה, ההצבעה שלי, ולא היה רוב בהצבעה בקריאה שלישית החוק בקריאה שלישית לא עבר. הייעוץ המשפטי ייבחן את השלכות התוצאה של 51-51, כרגע החוק לא עבר".

    יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר לאחר הניצחון: "באבוד רשעים רינה", פשוטו כמשמעו נאבקנו על הריסת הדת עם הרבנים. מי שרוצה להבין את גודל הניצחון שישמע את הנאום של קריב".

    יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני אמר לאחר הפלת החוק להדרת חרדים: "אמרתי כל הזמן שממשלה שקמה במרמה וחותמת על הסכמים קואליציונים שאין להם חלק ונחלה באלוקי ישראל, אין להם סיעתא דשמיא. כך במאבק בנגיף הקורונה וכך עכשיו בחוק הדיינים שנפל. אין סיעתא דשמיא – זו התוצאה".

    יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין אמר לאחר ניצחון האופוזיציה: "ההישג שלנו חסר תקדים. חודש בלבד עבר מאז הוקמה ממשלת ההונאה, ופעם אחר פעם אנחנו מצליחים להפיל הצעות חוק של הממשלה. נמשיך לפעול בכל הכוח נגד הממשלה הרעה הזו, עד שנפיל אותה".

    מדוברות הכנסת נמסר: לאחר ההצבעה על חוק הדיינים בקריאה השלישית נרשם שוויון 51 בלוח האלקטרוני, הועלו טענות כי נפלה טעות בהצבעה. מליאת הכנסת יצאה להפסקה של עשר דקות לקבלת ייעוץ משפטי.

    בן גביר אמר בתגובה: "הקואליציה מנסה לגנוב הצבעה. בעקבות טעות של מיקי לוי ולאחר שהתוצאות הוקראו מנסים להכשיר צעד לא חוקי".



    0 תגובות